Sååå tråkigt.... (NOT!)

Jippi, imorgon kommer men lilla plutta Karro!!! Stackarn har varit sjuk i feber och hosta och idag fick hon efter X antal timmar på sjukhuset veta att hon har lunginflammation :( Men jag har tagit på mig som uppgift att pyssla om henne imorgon så hon blir frisk snabbare. Vi har som sagt kommit överens om att vi inte ska se fram mot denna kväll för då kommer det hända något som gör att hon inte kan komma, tex att hon mår pyton...

Bjuder på ett par kort från när vi gjorde Norrköping eller Norrköping gjorde oss...!





Kommentarer
Karolina

:love:

Åh vad du är gullig. Med magen full av diverse tabletter så borde det inte gå fel... :bigeyes:

2011-02-05 @ 08:43:10
Karolina

Alltså, jag sitter och studerar bilden. Kan det vara så att du sätter dig gränsle över mig på soffan och sen tappar balansen. Om man tittar på din hand så praktisk taget gräver du in den i min nacke... FYYYYYYYYYYYYYYY. Hahahaah, det var ju iallafall ditt hår som fick ondast!

2011-02-05 @ 08:45:33
Kecka

Hehehe, ja du har alldeles rätt! Vet inte vad som gjorde att vi ramlade... kan väl inte varit alkoholen :bigeyes: Håret fick jätteont juh! ;)

2011-02-05 @ 13:49:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0