Segt

Idag hade jag basgrupp på förmiddagen och vi har jobbat på så bra att vi inte behövde sitta tiden ut :) Imorgon ska vi ses för att förbereda det sista inför seminariet vi har på fredag då vi ska redovisa.

När jag hade slutat träffade jag Fia och försökte hjälpa henne att registrera sig så hon får CSN någon gång men det var något knas... Sprang till bussen som kom. Varför springer man som en galning efter en buss och riskerat nästan livet när nästa kommer om 10 minuter!?!?! Jag har då inget bra svar på det för jag springer som en full brud snackar!

Väl på bussen ringer älsklingen och frågar om jag vill äta lunch med honom och självklart ville jag det! Det blev karré med potatis och äppelmos - så himla gott! Tror inte jag har ätit det sen jag bodde hemma. Efter lunchen blev det att hämta upp bilen som hade lämnats in för polering.

Nu väntar jag på att Johan ska sluta jobbet så vi kommer iväg till Helena och Fredrik! Det blev ett missförstånd, som jag inte orkar förklara och som ni säkert inte heller är intresserade av, min väska med dator och allt råkade bli kvar så vi måste hämta den. Vilket iof inte gör mig något eftersom det gör att jag får åka och hälsa på dem ;) Kanske ska råka glömma något annat viktigt idag när vi åker hem...


Kommentarer
sundarii

Du glömde väl inte Johan bara, hoppas jag ;-)Haha.

2011-02-04 @ 08:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0