Snabb som blixten!

Jisses vad denna vecka har gått fort! Bara en arbetsdag kvar sen är det helg - helt otroligt.

Dagen har tillbringats i skolan för att finslipa vårt arbete men det tog inte så lång tid. Nu är jag hemma och bloggar, tvättar och kollar på tv. Väldigt skönt att bara ta det lugnt!

Igår åkte vi som sagt till Valdemarsvik för att hämta min väska med dator och allt och jag körde både dit och hem. Det gick bra men jag tycker att det är lite jobbigt att köra i mörker när det kommer mötande bilar, det är inte så lätt att se vägen då. Men det är säkert något man vänjer sig vid. Jag kör så mycket jag kan nu och det är roligt att det går framåt. Snart är det nog dags att skriva in sig på körskola för att plugga en del teori och ta ett par körlektionen för att se så att jag och Johan inte missar något.

På lördag kommer Karro-Barro och har helgmys med mig! Johan har planerat middag och jag har shoppat lite ost och kex. Men vi har kommit överens om att vi ska ha tanken på att det kommer va lite trist för annars kommer det hända något så vår myskväll inte blir av.

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
heidi

Kul att det går så bra med "körandet" gumman! :thumbup:

2011-02-03 @ 13:42:06
URL: http://heidishjart.blogg.se/
Kecka

Tack Sötnos! :-)

2011-02-03 @ 15:09:22
sundarii

Köra i mörkret?! Hur vågar du? Jag blundar varje gång vi möter en lastbil och ändå sitter jag på passegrarsätet! ;-(



Jadu, helgen blir soft. Bibbi ska på disco i kväll medan Sita ska leka loss med Rasmus. Lördag så är gubben borta hela dagen och så på söndag ska vi åka till min pappa och fira honom då han fyller på måndag :-)

2011-02-04 @ 08:10:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0