Trött

Denna dag har verkligen varit fullspäckad! Gick upp strax efter sju för att åka till skolan. På morgonen hade vi läkemedelsräkning, kommer ha tenta i det vecka 10. Känndes rätt bra, förstod det mesta. Sedan var det kursråd där vi fick lite information om ett arbete som vi ska göra.

Lunchade hemma hos Karro och pratade en massa strunt. Var riktigt roligt och trevligt eftersom vi inte setts på ett tag och hon har varit sjuk.

Efter lunchen hade vi en föreläsning på fyra timmar! MEN den var hur bra som helst och jätteintressant! Alltid lika roligt när det är bra föreläsare. Den handlade om akut buk - akuta åkommor i buken.

Kom till stan vid klockan sex och gick till gymmet där Johan väntade på mig. Vi körde ett benpass och jag tror att jag hellre kommer vilja åka stjärtlapp nerför trappan i morgon bitti istället för att gå ner....

Kom hem efter halv åtta och lagade mat som blev färdig runt halv nio. Nu har jag ätit och duschat och sitter och skriver ut föreläsningsmaterial som jag ska ha imorgon sen är det väl bara att hoppa i säng eftersom klockan är tio och jag känner mig mer död än levande.

Dagens (kvällens) middag - kättfärslimpa med potatis och gräddsås.
Lägger upp receptet imorgon ifall det är någon som vill ha.


Kommentarer
sundarii

Ett under att du inte glömde att andas :bigeyes:

2011-02-17 @ 08:58:58
Kecka

Ja det var knappt :bigeyes:

2011-02-17 @ 19:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0