Upptagen

Nu märks det att skolan har kommit igång på allvar för nu har jag inte så mycke tid över till bloggen :/ Igår satt jag hela dagen och skrev rent en massa anteckningar från veckans föreläsningar och fixade det sista med basgruppsarbetet. Idag har jag haft basgrupp och en föreläsning om kvalitativ metod. Väl hemma lagade jag mat - stekt falukorv med potatismos. Sedan bakade jag nya matmuffins, perfekt att ha med till skolan!!! Sedan kom Gunilla förbi på en fika - trevligt! Nu sitter jag här i soffan och funderar på att krypa ner.

Imorgon blir det mys med Karro-Barro - hon ska sova över hos lilla mig. Vem vet, jag kanske kryper ner hos henne istället för Johan :P

Den här gången hade jag i salami, fetaost, soltorkad tomat och färsk basilika


Kommentarer
heidi

matmuffins lät gott!! jag har bara provat pizzabullar, det är också gott :)

2011-02-22 @ 17:33:22
Kecka

Det är jättegott och som sagtväldigt praktiskt att ta med sig till skolan när man inte hinner äta frukost ;)

2011-02-23 @ 21:46:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0