Effektiv

Sitter just nu på Hälsouniversitetets Bibliotek och har fixat med lite skolarbete, så nu känner jag mig lite duktig. Var iof inte så mycket att göra men i alla fall. Innan det gjorde jag en hemlig grej som jag inte tänker berätta mer om nu ;)

Om 50 minuter ska jag träffa min basgrupp och inta lite lunch. Sedan ska vi till Klinisk Lab här på sjukan för att göra lite intervjuer och snoka runt lite på avdelningen. Vi ska nämligen göra ett förbättringsarbete där vi ska försöka effektivisera deras informationsflöde till alla deras anställda. Jag har redan kommit på en del så det kommer nog gå kanonfint det här.

När Johan slutat jobbet blir det att lasta in katterna i bilen och åka till veterinären för att ge dem deras vaccinationsspruta. Sen kanske det blir att kolla på hockey. Har ju inte gått allt för bra för klubben de senaste matcherna... Men vi ger inte upp hoppet! Kom igen nu klubben!!!!

Måste bara säga att min basgrupp som jag kommer ha de här två veckorna verkar vara helt fantastiskt bra! Hoppas verkligen att jag kommer i en bra grupp resten av terminen sen. Som en annan i klassen sa: "Det känns inte som terminen har kommit igång än. Väntar på att kursen HEL2 ska vara över så man börjar på riktigt." Och jag kan inte annat än att hålla med! Men en bonus är att man får träffa en massa trevliga människor.

Vad ska jag göra nu då för att fördriva den sista tiden innan vi ska ses :question:



Kommentarer
sundarii

Men vad fan, vad är det för hemlighet? BERÄTTA! Har du färgat hönan lila? HAHA; det har ju vi redan gjort en gång. MINNS DU?! Lilasvart eller vad det nu var för nåt. Verkligen fiasko. :bigeyes:



Roliga minnen, många delar man med dig, min lilla (långa) vän. ♥

2011-01-27 @ 15:28:20
Kecka

Det säger jag inte än ;)

Men herregud, det hade jag nästan förträngt! :bigeyes: Gick som två babiander medans det verkade, hehehehe.

Som sagt, många roliga, knasiga, härliga minnen min vän ♥

2011-01-27 @ 19:29:27
sundarii

Jag hade oxå glömt bort det tills jag skrev "färgat hönan" O MY GOD, vad minnena ploppade upp. :cool:

2011-01-27 @ 22:38:57
sundarii

Åh, vänta här nu. Du ska antagligen GIFTA DIG, FLYTTA, SKAFFA DIG EN KISSEBEBIS, färgat ögonbrynen? (bara för att) Åh... Jag blir toooooooooookig!

2011-01-27 @ 23:23:23
Kecka

Hehehe, det är inget dramatiskt ;)

2011-01-28 @ 10:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0