Galej

Vilken kväll det blev igår! När jag hade varit i Valdemarsvik och firat Nena åkte jag till Prullans födelsedagsfest. Det var en jätterolig och innehållsrik fest: god mat, schlagertävling, kopiering av tuttar och en massa med skratt. Tack Pernilla för en fantastisk fest och hoppas du mår bättre idag. Vi åkte in till stan och gjorde Harrys - vilket drag! Dansade så mycket så jag har träningsvärk i armarna!?!?!?

Senare under kvällen drog jag vidare till Street Pack och lekte loss med det andra födelsedagsbarnet - Nena. Det blev dans på bord, Black Jack, billig öl och även här många skratt! När vi skulle åka hem hade Fredrik tappat bort sitt balansorgan så han tog en närmare titt på backen ett par gånger. Idag kom han fram till att han har "fruktansvärt ont strax över rövhålet" "Jag måste ha brutit något!"


Föresten så kallas jag i nuläget för svartrockare av Johan.... Håret blev inte direkt brunt utan drar mer åt det svarta hållet!


Lisa och jag


Prullan, Fia, Kristina och Linda


Kommentarer
sundarii

Vilken härlig lördag du haft :-d Makalöst hur du hann med allt! :bigeyes:

2011-01-31 @ 11:36:46
Kecka

Hihihi, ja jag är lite impad själv faktiskt! ;)

2011-02-01 @ 15:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0