Halt på vägarna

Idag har jag varit ute och kört igen och det gick mycket bättre än igår. Nu kommer jag snabbare iväg vid rödljusen och det verkar som om jag har mer Sverige-bensin i tanken istället för den Australienska-kängurubensinen ;) Det känns toppen att det går framåt och att jag möjligvis kan ta körtkort i sommar, tjohooo!!! Dock beror ju det på hur mycket tid jag får kvar efter allt skolarbete. Det som känns skönt är att jag har bestämt mig för att ta allt i min takt och inte känna någon press på att jag ska ta det inom en viss tid. Självklart vill jag ta det inom två år men jag har inte bestämt när än.



Jag stannade vid vår vändzon sedan gasade Johan iväg mot gymmet. Han blir nog lite obstinat över att puttra runt lagligt på alla vägar :P När han kommer hem ska vi äta tacos!!!

Föresten så ska jag köpa inneskor när det trillar in lite pengar den 25:e sen ska jag börja träna med start av nästa månad. Johan har fått i uppgift att gör ett träningsschema åt mig.

Det kommer bli ett innehållsrikt och bra år det här!!!


Kommentarer
Helena

Så kul att du har kommit igång med att köra. Jag hoppas att det ska bli ett körkort snart så att stumpan kan komma och hälsa på mig:thumbup:

2011-01-10 @ 21:10:24
Kecka

Ja, det skulle va toppen!!!! Kul att du hittat ut på Internet förresten ;-)

2011-01-11 @ 11:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0