Lördag

Usch vad dålig jag har varit på att blogga! Men jag ska försöka att skärpa mig :)

Idag har det inte hänt så mycket än. Jag har duschat och doppat huvudet i sminkväskan så jag inte skrämmer iväg alla som jag kommer träffa idag. Passade även på att kladda ner mig med brun utan sol för att inte matcha snön... Sen har jag hängt och vikt tvätt.

Johan är hos en kompis och hjälper honom med lite el. Så nu sitter jag och väntar på att han ska bli klar där så jag kan åka och köpa lite tyg så jag kan sy en fin topp som jag ska ha när jag går på Prullans födelsedagsfest den 29:e. Jag fick ju en så himla fin symaskin när jag fyllde 26 men jag har knappt använt den :blush: Men nu ska jag som sagt sy en topp och så har jag köpt tyg så jag ska sy nya gardiner till köket.
Efter det ska jag övingsköra och sen ska vi på hockey för att se LHC-AIK.

Nu ska jag bara fundera på vad vi ska äta idag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0