Mys med Christin

Vaknade av att det plingade till i mobilen och det var lilla Christin :) Vi bestämde att vi skulle ses på stan för en liten runda. Liten och liten... Vi gick i typ 6 timmar och hann med en hel del. Bland annat gick vi till Brännpunkt och klippte oss, dock kom vi fram till att vi inte kommer gå dit igen. Känndes som en industri: Besöket tog typ 15 min. De tvättade inte håret eller så och tycker väl inte att frisören gick igenom det så grundligt som jag är van vid. Skit rent ut sagt!

En lunch och lite shopping hanns också med. Köpte mig en klänning (lägger upp en bild sen) sen blev det lite prylar tills imorgon - lösögonfransar, hårfärg, en kasse med gott och blandat från Systemet, present till födelsedagsbarnet Prullan. När jag var på väg hem kom jag på att jag glömt köpa Nenas födelsedagspresent.... Ooops!! Jaja, det löser sig.

Jo just det! Var ju hos optikern och det visade sig att jag har alldeles förträfflig syn men däremot berättade han att när man sitter och läser länge buktar sig linsen i ögat och det kan vara det som gör att det blir jobbigt för ögonen. Jag fick testa ett par glas men de var ytterst svaga så det känns faktiskt onödigt att lägga ut en massa pengar på det. Har jag klarat mig så här länge ska det nog gå bra i fortsättningen också.

Suck, handbollen sket sig! Nu blir det att titta på Let´s Dance och tona håret!

Tjingeling!!!


Kommentarer
sundarii

Glasögon behöver inte vara så dyrt. Det gäller att nappa på när de har kampanjer. Jag köpte mina D&G glober för 2000kr... ;-) Men vad bra att din optiker förklarade det super, många optiker gör ju allt för punga på extra pengar liksom.

2011-01-28 @ 21:08:33
Kecka

Jag hade ett erbjudande där man fick undersökning, bågar och glas för 1000 kr :)



Men som sagt jättebra optiker som sa som det va!!!

2011-01-29 @ 13:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0