Nyår 2010-2011

Nyår firades som sagt hos Helena och Fredrik och det var toppen!!! Har en hel del bilder så istället för att skriva en massa får ni titta på dem istället ;)


Huvudrätten stod Efwa och Micke för och det blev:
Toast skagen


Helena och Fredrik stod för varmrätten:
Oxfilé, potatistoppar med västerbottenost, kantarellsås och gelé med rött vin


Johan och jag stod för efterrätten:
Friterad camenbert med persilja och varm hjortronsylt och ostbricka med vitt vin





Johan och jag fixar i köket




Den vackra värdinnan


Kul hade vi!


Truppen samlad


Tolvslaget
GOTT NYTT ÅR!!!!


Puss älskling!

Ja just det, jag inviger det nya året med att testa på att vara brunett ;)


Kommentarer
sundarii

Ovant att se dig i brunt :-d Fint blev det!

Tack för den fina mms-bilden förresten, jag kunde inte svara på det då mina pengar tog slut den kvällen :cool:



God fortsättning hjärtat ♥

2011-01-03 @ 23:18:40
Karolina

Snygg du är i brunt gumman :love:

Gillar förresten partyvanten du har på sista bilden, hihi.

2011-01-04 @ 08:01:10
Kecka

Tack tjejer! Fniss, den höll mig varm i alla fall :-)

2011-01-05 @ 13:50:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0