Onsdag och redan så PEPP!!!!!

 


Tjohoooo! På lördag har Prullan sin födelsedagsfest och det pirrar i hela kroppen för jag vet att det kommer bli så jävla roligt!!! På fredag ska jag in till stan och inhandla toning. Jag kanske passar på att kika in hos en frisör för att klippa mig lite, sen ska jag nog sola solarium vilket jag inte gjort på flera år. Sen ska jag till optikern för att äntligen fixa mig ett par läsglasögon!!! Jag hade ett par för i tiden men när de försvann i åttonde klass blev det inte att jag skaffade mig ett par nya.

Kvällen kommer användas till att peppa ännu mer och så blir det nog att titta på Let´s Dance.

Dock blir det lite tokigt eftersom min älskade syster Helena fyller 35 bast och även hon har fest på lördag. Men som det ser ut kommer jag nog sluta upp med det sällskapet senare under kvällen.

Mina sötnosar Karro och Kristina kommer slagga i vårt vardagsrum och Helena och Fredrik kommer ligga utfläkta i datarummet. Härligt - som på kollo!!!

Sandra kommer du ihåg när vi brukade sola solarium och jag alltid gömde mitt ansikte för dig plus att jag alltis var svartis på dig för att du gämt blev så jävla brun!?!?!?!?


Kommentarer
sundarii

Vet pappa Tommy om att du tappade bort/blev stulna glasögonen? Minns att du var så himla skamsen och arg och lovade dig själv att aldrig säga det till Tommy.



Åh, det var länge sen jag solade solarium. Haha, jag minns. Men du var ju söt med dina solfräknar, det var bara du som inte insåg det själv ;-)



Åh, dubbelfest på lördag, det var inte dåligt! Fy vad roligt!!! :-d



Grattis Helena i förskott :-)

2011-01-27 @ 15:15:09
Kecka

Jag kommer faktiskt inte ihåg... Berättade det väl tre år senare eller något ;-)



Nja, ser ju ut som jag har flugskit i hela ansiktet när jag solat solarium. Tänk om all den färgen som samlas i fräknarna kunde flyta ut - då skulle jag bli brun :cool:



Det blir party med stort P imorgon! Jag ska hälsa Helena!!!

2011-01-28 @ 10:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0