Roliga historier

Hemtjänsten kom på besök till en gammal dam och det stod en skål med nötter framme.
- Ta dig lite nötter, för jag gillar dem inte säger den gamla damen.
Hemtjänsten tog för sig flera gånger..
- Du måste sluta köpa nötter bara till mig, för du gillar dem ju inte, Sa hon.
- Nej men jag gillar chokladen runt om, Svarade tanten......



Boy whispers to his mom during a wedding:
- Mommy?!
- What?
- Why is the girl dressed in white?
- Because this is the happiest day of her life
- ..... so why is the boy dressed in black?!?!


Kommentarer
sundarii

Men fy fan för den första historien! :bigeyes: HAHA!

2011-01-19 @ 10:34:33
Kecka

Jag skulle göra som Jim Carrey i filmen Ace Ventura när han kommer på att han legat med en man :-d

2011-01-19 @ 13:10:59
sundarii

Haha! Just det, den scenen ja! :-d

2011-01-21 @ 12:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0