Sköna söndag

Idag har jag övningskört igen :) Känns bra att jag kört så mycket nu den senaste veckan. Fortsätter det så här så kanske jag kan satsa på att ta körkortet i vår! Vi får se hur det flyter på och hur snabbt jag lär mig. Det är roligt att jag kommit till det läget att jag kan köra nu när vi ska någonstans eftersom jag behärskar bilen tillräckligt bra.
Jag körde till IKEA, Biltema och Maxi sen for vi hemåt igen.

Kvällens middag blev lasagne, supersmarrigt! Hur bra som helst eftersom det blev fyra matlådor också.

Jag har börjat kolla lite på nästa termin som börjar den 24:e. Först ska jag gå en kurs på två veckor som heter HEL2, så det materialet har jag gått igenom. Det är bra att förbereda sig lite ;)

Imorgon ska jag följa med pappa till stan och vara smakråd när han testar glasögon. Får se om det blir en fika efter det också. Sen kanske jag ska träffa Christin, det beror på om hon har tid med lilla mig.

Nu ska jag titta vidare på Solsidan som bara är hur bra som helst!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0