Tråk

Nu har jag tappat mitt pepp för idag så nu har jag tråkigt istället! Men imorgon är jag igång igen ;) Jag kanske blev slö av det varma sköna badet jag tog för en liten stund sen. Passade på att göra en hårinpackning också. Måste ju ta hand om håret när det är långt så det inte ser ut som en svintotoffs som hänger på huvudet! Smörjde in mig med lite BUS - var ju fasen genomskinlig!!! Varför kan inte jag ha mer melanin så jag kan bli brun och fin!?

Funderar lite på det här med glasögon som jag skrev om förut.... Jag tror jag är inne på ett par som har lite tjockare bågar och som är svarta eller mörka i alla fall. Vad tycker ni?

Jahopp, nu kastade min ena häl in handduken också - den har somnat!

Nä, nu ger jag upp! God natt!


Kommentarer
cillan

Eftersom du ska ha dem som läsgladsögon kommer du inte att hinna tröttna på dem. Då tycker jag du ska ta några som sticker ut och är häftga:) Markerande och som du trivs bra i :) KRAMIS

2011-01-27 @ 14:00:00
URL: http://cillana.blogg.se/
sundarii

Håller med "Cillan" :-)

2011-01-27 @ 15:16:14
Kecka

Oki, ska tänka på saken :)

2011-01-27 @ 19:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0