Vårstämning

Eller ja, lite i alla fall. Mamma har varit här i veckan och hjälpt mig att sy gardiner till köket. Man kan väl säga att hon var mer som ett sällskap som fixade ögglor och var DJ, för allt annat fick jag göra :) Hon ville visa en grej på datorn och det slutade med flera timmars lyssnande av musik. Men jag klagar inte, det var riktigt trevligt. Jag fick höra låtar som andades 60-tal och som jag aldrig utsatt mina öron för, sen hade hon mage att utsätta mig för frågesport och fråga vilka dessa människor var!? Ja jisses säger jag bara! Ett rätt fick jag i alla fall - Agneta från ABBA...

Efter allt syande och DJ:ande fick jag köra bilen när vi skulle skjutsa hem mamma. 90 km/h kom jag upp i ;)





Kommentarer
sundarii

Fint! Åh, jag saknar din mamma, det var lääänge sen sist. :-(

2011-01-15 @ 21:11:27
Kecka

Tack! Ja det var det verkligen. Du får komma så får du låna henne en stund :-)

2011-01-15 @ 22:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0