Ledig

Idag är jag ledig och dagen har inletts med kattgos, slösurfing och frukost och lunch kombinerat till en måltid. Testade även att ställa mig på vågen och det bör jag inte göra om om jag inte kan få in i skallen att jag har gått upp i vikt på grund av mindre fett och mer muskler... Varför är man så fixerad på en siffra? Huvudsaken är ju hur man ser ut. Jag tycker att jag ser bättre ut nu men ändå ska vågens siffror förstöra den känslan.

Ska snart sätta mig i bilen och åka till Tornby för att handla lite mat. Inte alls roligt att åka själv men kan inte komma på någon som är hemma som skulle behöva handla lite.

I måndags körde jag, Ullis och mamma ett pass som heter FreePower som är en kombination av yoga, afrikansk dans och kampsport. Riktigt skoj och gav en härlig träningsvärk i baksida lår. Idag ska vi köra ett pass igen, men den här gången blir det Core eller gympa. Sen har jag planerat in ett styrketräningspass på fredag och i helgen hoppas jag att jag kommer ut och går en sväng.


Kommentarer
Hanna

Siffror är bara en petitess när man är så fin som dig!

2011-07-13 @ 15:50:22
URL: http://hinnersjo.blogspot.com
Kecka

Naaw va gullig du är :blush: Nu gjorde du min dag.

Puss!

2011-07-13 @ 17:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0