Nasi goreng

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och handlat lite för att fylla på skåpen. Till förrätt blev det vattenmelon, så gott! Och till varmrätt blev det Nasi goreng, också det väldigt gott. Patienterna fick det som förslag till lunch för ett par veckor sedan och då blev jag sugen på att testa det. Bra initiativ av mig ;) Även Johan tyckte det var gott så du blir det ju extra pluspoäng, hehe.

Nu sitter jag och hoppas på att Ullis kommer hinna till corepasset som börjar klockan sju.... hoppas hoppas!

Älskar fotoprogrammet Vingette som Hanna och Christin tipsade mig om. Jag kan varmt rekomendera det till er som läser, det finns massa med roliga funktioner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0