Picknick ute i det gröna

I lördags följde Ullis med mig hem och tog en liten förfest sedan tog vi cykeln in till stan för att träffa töserna Christin och Hanna. Ullis hade tänkt ta sista tåget hem så jag skjutsade henne på stången hela vägen in till stan! Hade jag vetat att jag skulle få göra samma procedur hem hade vi tagit två cyklar, fniss! Vi måtte tjejerna i Trädgårdsföreningen och åt lite gott och drack en massa gott! Riktigt mysigt. Kvällen fortsatte seda på Hamlet och sedan på Harrys. En riktigt lyckad kväll med fantastiskt sällskap!!!

Lite bilder från kvällen. Måste ju visa nya frissen :)










Kommentarer
sundarii

Så fiiiiiiiiiin du är :-d

2011-07-12 @ 23:03:48
Kecka

Tack gumman! :-)

2011-07-13 @ 11:50:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0