Shit pommes frites o ta tre betala för tio

Var tar tiden vägen :question: Tiden flyger men jag har hunnet med en massa ändå. Jag har varit en vecka på landet och haft det hur härligt som helst, jag jobbar 100% på Lungmedicin, myst i solen, tränat, köpt en klänning och sist men inte minst så har jag kapat av mig håret :O Vad hände liksom?! Aja, hoppas jag inte ångrar mig den här gången.

Vad har ni haft för er egentligen? Varit ute i solen hoppas jag.

Idag har jag jobbat 6.45-15.30. Ville gå på en promenad när jag slutat jobbet och raggat folk som tyvärr inte kunnat tycker inte om att gå själv kom på att Jonna säkert sitter och slöar hemma! Ringde och mycket riktigt så var det så, fniss. Drog med henne ut och det blev 6.5 km - inte illa pinkat! Vi kom fram till att det måste göras fler gånger, trevligt trevligt.

Imorgon blir det jobb igen och Johan ska åka på Power meet. Sen ska han tillbringa helgen med Fredrik. Tyvärr jobbar Helena hela helgen så jag följer inte med, men jag ska mysa med Christin på lördag och det ser jag verkligen fram mot. Var eeeeeevigheter sen vi sågs. Har även försökt få in en date med Heidi men vi lyckas jobba om varandra hela tiden, suck! Får se om tösen har tid med en speeddate imorgon, vill ju träffa henne innan hon åker till USA!!!!

Karro min sköna pingla saknar jag också som tusan! Å vad ni betyder mycket för mig flickor!!!! ♥


Kommentarer
sundarii

Läser...."Var tar tiden vägen Tiden flyger men jag har hunnet med en massa ändå. Jag har varit en vecka på landet och haft det hur härligt som helst, jag jobbar 100% på Lungmedicin, myst i solen, tränat, köpt en klänning och sist men inte minst så har jag kapat av mig håret Vad hände liksom?! Aja, hoppas jag inte ångrar mig den här gången."..... MEN HALLÅ! STOPP OCH BELÄGG, vaddå kapat av dig håret? Ge hit bildbevis nu va?!?!?!?!



2011-07-07 @ 23:52:13
Karolina

Jag sakner dig med gummasan. Har du kommit fram till något om den där helgen vi pratade om? Skulle vara så mys/kul om du kom! <3

2011-07-09 @ 06:43:50
Kecka

Sandra-prutt: Nu har jag lagt upp lite bilder :)



Karro-fis: Jag tror jag har löst det!!!!!!

2011-07-11 @ 21:24:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0