Skrivbordslampa

Ja så ser han ut just nu min lilla pisse :( Han har varit ute och käftat upp sig har lärt sig av matte så nu har han åkt på däng. En klo antgligen som har perforerat min lilla sötnos och som pillat dit en massa elaka bakterier! Har tvättat och klämt ut var i fyra dagar nu men det verkar inte bli bättre, så är det inte på bättringsvägen imorgon blir det att åka till farbror doktorn. Kan tänka mig att det blir en antibiotikakur för det verkligen stinker! Så hur duktig jag än försöker vara med att tvätta rent och så är det nog bara inse att det är dags att dra fram lädret och så snällt betala för att någon annan ska göra det och skriva ut svindyr medicin. Men vad gör man inte för sina älsklingar.



Kommentarer
sundarii

Du får gosa med honom från mig :-( Stackars liten :-(

2011-07-20 @ 23:52:46
Kecka

Han har fått massa med extragos nu! Tyvärr blir det nog veterinären imorgon, pissen behöver nog lite antibiotika. Jag har gjort mitt bästa i alla fall :)

2011-07-21 @ 20:41:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0