Aaaaaaa!!!!!

Vilken jävla seg dag! Känner mig så dålig som bara ligger i soffan och slösurfar så jag blir stel och får ont i hela kroppen.... dåligt! Fast jag har bestämt att jag ska snöra på mig löparskorna och gå/jogga till Johans garage senare idag. Han är där med alla mekarkillar och städar. Men vad ska jag göra tills dess??? Funderar på om jag skulle dra till gymmet och sen sticka till garaget men vet inte om jag pallar det eftersom min kondis = 0. Ska ju bli ändring på det nu men jag måste ta det försiktigt så jag inte pajar knäna igen :/ Så himla tråkigt när det är värken i knäna som sätter stopp för min löpning. Hur länge ska man vara tvungen att ta det lungt innan man kan börja löpa? Svår fråga eftersom svaret är olika pga att vi alla är olika. Jag tycker inte det är så kul att gå men älskar när jag fått upp flåset och kan springa! Längtar tills jag kommer dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0