Äntligen

Tillslut reste jag mig från soffan och gav mig ut på en promenad. Eftersom jag har problem med knäna startar jag lugnt. Jag gick till Johans garage och tror det blev en sväng på typ 4-5 km och det tog 50 minuter. Har laddat ner en rolig app till telefonen som gör att jag kan se vart jag gått, hur långt, hur lång tid och ungefär hur många kalorier jag förbränt. Sedan kan man gå in på datorn och föra träningsdagbok över all sin träning :) Om man vill kan man även föra matdagbok. Tänkte jag skulle testa att göra det ett tag för att få en överskådlig blick över hur mycket jag stoppar i mig jämfört med hur mycket jag tränar.

Imorgon blir det en promenad till garaget igen och då ska jag använda mig av appen för att se hur den fungerar och för att se hur lång sträckan är. Lite spännande faktiskt. Måste hitta mitt handsfree så jag kan lyssna på lite go musik också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0