Dunder och brak

Sitter och lyssnar och tittar på Tors verk uppe på himlen, så vackert och farscinerande. En tvättmaskin är igång och två fillimpor står i ugnen. Har inte gjort så mycket idag men tycker att jag förtjänar det eftersom mitt sommarlov börjar på fredag och slutar på söndag eftersom jag börjar jobba på måndag. Underbart är kort ;)


Den vackra himlen


Fläderträdet har börjat blomma




Min häftiga klätterväxt som kommer upp på balkongen! Ska lägga upp kort sen så ni får
se hur den ser ut när den blommar.


Kommentarer
sundarii

Oj, vilken lång sommarlov sen då :-P

2011-06-08 @ 12:01:26
Kecka

Mm, fy fan :thumbdown: Det hade varit gött med lov efter allt slit!

2011-06-08 @ 16:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0