Härligt med sommar

Det är väldans varmt men ingen är gladare än jag! Man kan väl inte sitta och gnälla på att det är kallt och vintern är sååå lång för att sedan gnälla över att det är för varmt? Jag är nöjd i alla fall. Sitter på balkongen och när det blir för varmt går jag in en sväng och tar lite isvatten.

Fixade en lätt lunch på äggröra med salladslök, purjo och soltorkad tomat och så en knäcke med keso till det. Perfekt lunch när det är varmt!


Helena har gjort världens trädgårdsland hemma hos sig så min trekant som jag har på balkongen är ju skrattretande om man jämför... Men jag har hört att man inte ska jämföra med andra, hihihi. Helena var gullig och gav mig lite frön så jag kan odla lite sallad på balkongen så det har jag sått idag. Det blev baby leaf sallad, spenat och huvudsallad.


Kommentarer
Storasyster Helena

Så fint det blev hoppas nu att det växer bra. jag tycker att du använder din balkong till mycket och sedan du gjorde iordning den ser det så mysigt ut. kram gumman

2011-06-06 @ 17:39:11
Kecka

Ja, nu är jag på balkongen nästan varje gång det är fint väder :) Tack för alla frön! Puss

2011-06-07 @ 11:45:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0