Nerkopplad

Det har varit dåligt med bloggandet men jag ursäktar mig med att vårt internet har varit nere i ett par dagar plus att jag njutit av mitt minisommarlov :) Imorgon börjar jag jobba och jag har förberett mig genom att ta bort nagellacket och klippa ner naglarna. Usch, det är faktsikt väldigt tråkigt att man inte kan ha nagellack för att piffa till sig. Får nöja mig med att ha det på tårna.

Igår var vi och firade Nora och Olivia som fyllde ett år! Från oss fick de varsin docka. Det var ett mysigt litet kalas med den närmsta familjen.

 

Idag har jag tagit det lugnt. Men jag och Johan cyklade till gymmet och slet i nästan 1½ timme så lite har jag jobbat idag ;) Sedan lagades det middag och till efterrrätt blev det en Magnum mandel.



Kommentarer
heidi

Duktig du är med träningen gumman !! Lycka till på jobbet nu!! Så får vi försöka ses snart :-)

2011-06-13 @ 11:46:07
Kecka

Tack gumman! När är det ni åker?

2011-06-13 @ 22:57:16
heidi

vi åker den 9 juli och är borta 3 ½ v. puss

2011-06-16 @ 09:04:39
heidi

Saknar dina inlägg vännen! men förstår att du jobbar för fullt :)puss

2011-06-21 @ 10:29:20
Kecka

Tack vännen! Ska försöka få ihop ett inlägg snart :)

Puss

2011-06-22 @ 19:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0