Sol i mängder

I morse åkte Johan till garaget och jag fortsatte sova en stund till :) När det inte var så lång tid tills han var klar ringde han mig eftersom jag ville gå till garaget idag igen för att testa appen som jag pratade om. Den fungerade hur bra som helst. Det var 4.5 km, precis lagom att börja med.

När jag kom fram åkte vi till svärpäronen och hjälpte dem lite och bjöds sedan på middag, mums! Sedan åkte Johan till garaget igen och jag åkte till stugan och klippte gräset. En av fördelarna för Johan att jag tagit körkort ;) Efter klippningen åkte jag till Ullis och tjattrade. Det var länge sen sist så det var skoj. Jag sydde upp ett par kostymbyxor till Andreas, de ska på bröllop imorgon.

Är röd som en kräfta efter en dag i solen!



Becka titta! På umpan!!
Min lilla sötnos ♥


Kommentarer
Ullis

Stort tack för hjälpen. Vad skulle jag gjort utan dig ;-(



Vilken sötnos du fångat på bild :thumbup:

2011-06-03 @ 22:38:04
Kecka

Det var så lite, hoppas det blev bra?

Puss

2011-06-05 @ 23:19:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0