Blandade intryck

Klockan ringde 6:10 i morse och jag hade inte någon som helst lust att gå upp. Hade en viktig föreläsning på morgonen som fick mig att kräla mig upp ur sängen. Den var väldigt intressant men avancerad - lever, galla och pancreas. Här kommer ett smakprov från föreläsningen:


Efter föreläsningen hade jag möte med tjejerna som jag ska göra ett arbete med under VFU:n. Efter lunchen hade jag en föreläsning till med den var ju lika intressant som fågelbajs... Klippt värdelös!

Idag var det dags för ett konditionspass och jag bad verkligen om nåd inne i mitt huvud. Fy fan va jobbigt och tråkigt det var! Körde 40 min på Crosstrainer och skrapade ihop 6.2 km... Nästa gång kommer jag lyssna på en ljudbok så går det nog bättre.

Efter middagen åkte jag och sambon till Ikano och gick även en sväng på IKEA. Hittade ett par jättefina ljus som jag bara var tvungen att köpa. Sedan inhandlades det mat.

Nu har jag precis svullat i mig en semla och sitter och tittar på mina fina ljus :)


Kommentarer
heidi

en fullspäckad dag med andra ord! Saknar dig sötnos!!:love:

2011-03-03 @ 08:28:00
sundarii

Fint :-)



Du tränar på campushallen va?

2011-03-03 @ 08:55:51
Kecka

Heidi: Saknar dig med hjärtat

Sandra: Japp det gör jag :)

2011-03-05 @ 23:34:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0