Ferrari i Dumle

Efter praktiken åkte älsklingen och jag och åt lite lunch sen styrdes bilen mot Tornby. Vi tittade lite på tavlor, söker en stor och vacker som kan pryda vårt vardagsrum. Köpte persienner till köket och sedan förgyllde vi IKEA genom att gå in där ;) Köpte mig en bokhylla som jag pratat om.

Johan lagade mumsig middag - hälleflundra med duchessepotatis och tzatziki. Jag är inte direkt överförtjust i fisk men det var riktigt smarrigt! Tur det med tanke på att en bit på 400 gram kostade runt 100 riksdaler...!

 

Efter middagen laddade vi upp med en massiv godisskål och tittade på The black swan.

Den var inte alls så bra som jag trodde :/



Kommentarer
sundarii

Åh, GOOOOODIS! Mums! :love:

2011-03-27 @ 10:57:41
Kecka

Ja, det var riktigt smaskens!!!! :love:

2011-03-27 @ 22:28:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0