Hej och hå!

Här har jag hur mycket som helst att göra å så får jag för mig att tapetsera!!?!??! Den här veckan har jag VFU sex dagar, phew! Är "ledig" på torsdag men den dagen är redan fullbokad med en massa saker att göra. Så det lär väl inte bli ledigt förns i mitten av nästa vecka. Hur ska jag hinna baka till min födelsedag? Kan man skjuta upp en födelsedag, eller kanske pausa tiden...? Frågorna är många men svaren är få!

Hur nöjd som helst är jag i alla fall med resultatet av tapetseringen. Det är vårt datarum som nu kommer bli sovrum. Jag såg i en inredningstidning för ett tag sedan att någon hade tapetserat åt "fel" håll å har velat göra det sen dess. Nu måste jag gå in och titta i rummet hela tiden och njuta. Imorgon ska jag försöka hinna med att ställa in alla möbler i respektive rum.



Kommentarer
jenny

Det blev jättesnyggt. Vill också göra om. Men det får vänta. >Har precis gjort om i hallen.

2011-03-23 @ 08:19:41
URL: http://jenochfamiljen.blogspot.com
sundarii

Din iver påverkade inlägget för jag läste bloggen JÄTTESNABBT med din röst i huvudet. Sjukt!

Åh, så ni ska byta sovrum? Najs :-)

2011-03-23 @ 09:09:21
Kecka

Jenny: Tack, blev verkligen nöjd!

Sandra: Hehehe, då gick det undan kan jag tänka mig ;-)

2011-03-24 @ 22:29:00
sundarii

Jagfickläsasåhärsnabbtfördetvarsåhärdetlätihuvudet - snabbt ;-)

2011-03-25 @ 08:50:01
lovisa

Godmorgon:)

2011-03-25 @ 08:58:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kecka

God kväll! :)

2011-03-25 @ 22:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0