Lillasyrran

I morse kom Johans föräldrar och plockade upp honom för att styra bilen mot Idre. Kändes lite konstigt att bli kvar hemma när jag själv ska dit. Blev lite impad över mig själv att jag vaknade kl:8 en söndag och sedan gick upp ;) Men men, jag tog en powernap i soffan senare, hehe.

Testade att göra en läkemedelstenta och var klar efter ca. 40 minuter, fick alla rätt :D Hoppas att jag klarar att skriva tentan på 90 minuter imorgon så jag hinner med bussen. Det blir en del byten - 4 st! Först buss, sen tåg, tåg, sist buss. Det som känns lite trist är att jag får vänta nästan en timme på bussen som tar mig till Idre. Men när jag väl är där kommer jag njuta utav bara den :)

Idag kom Issa till mig eftersom hon ska ta hand om mina små raringar när vi är borta. Vi har haft lite syskonmys och nu blir det tv:n resten av kvällen.

Hon önskade pommes, kyckling och bea så det fick det bli


Fick den här söta skylten av Issa


Kommentarer
sundarii

Åh, vilken rar lillasyster du har :-)

2011-03-06 @ 20:41:25
Kecka

Ja visst har jag. Hon är lika pysslig som du :-)

2011-03-06 @ 23:00:50
sundarii

Åh, det lönar sig att leka med mig, man blir så lätt påverkad.. HAHA! Nej, hon lär inte minnas mig överhuvudtaget :-P Hon brås helt enkelt på mamma sin :-)

2011-03-07 @ 10:15:07
Kecka

Klart hon minns dig! Hon frågar ibland vad du gör och hur många barn du har :-P

2011-03-07 @ 14:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0