Orka!

Förstår inte hur jag kan va så trött?!!??! Känns som jag kan gå och lägga mig nu och sova tills imorgon... Tycker det är jobbigt när man kommer in i sånna här perioder men hoppas på att det går över snart. Blir nog bättre när våren väljer att titta förbi kalla Sverige!

Helt sjukt vilken fin vinter vi har haft! Förra vintern var också fin men kom väldigt sent. Denna vinter kom verkligen på en gång och har stannat kvar. Jag förstår att folk är trötta på vintern nu, det är jag med! Men våren kommer ju inte snabbare för att man gnäller. Vi har ju sluppit en massa slask och en regnig vinter i alla fall ;) Nu är det nog ungefär en månad kvar tills våren vågar titta fram och det kommer bli helt underbart! Då ska vi alla gå ut i vår vackra natur och njuta, eller hur? Om man inte tänker på de stackars pollenallergikerna...

Vad gutt det skulle va att krypa ner i ett varmt bad och sippa på ett glas rödvin! Tyvärr har jag bara det varma badet och ett tomt glas...


Kommentarer
sundarii

Kecka, du är GRAVID ;-) Hehe. Nejdå. Vad vet jag?

Jo, det har varit väldigt fint med årets vinter, som du säger - den har ju stannat så länge. :-)

2011-03-01 @ 20:45:58
Kecka

Haha, om det ändå vore så väl ;)

2011-03-02 @ 21:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0