Slarv

Uj uj uj va länge sen det var som jag uppdaterade på bloggen! Har haft fullt upp i veckan med praktik och träning, får skylla på det.

Hur som helst så trivs jag jättebra på praktiken och det är väldigt spännande! Jag har placering på Neurokirurgen. Nästa vecka ska jag försöka boka in så jag kan få vara med på operation - spännande! Hoppas jag inte svimmar, fniss! Vore ju väldans pinsamt!!! Hittills har jag varit på avdelningen och postop. Skrämmande vad människor kan råka ut för...

Idag har jag varit hos Mia och Kaj och kollat på hockey och det slutade ju väl! som tur var! Blev även bjuden på god mat och lite öl, hihi vilket fredagslyx!

Nu börjar det bli dags att knoppa. Får se vad morgondagen bjuder på, ska träna och plugga sen hoppas jag att det händer något roligare. Ska försöka se till att få upp lite mer bilder från Idre resan också.

Kyss


Kommentarer
heidi

har saknat dina inlägg men det är inte lätt att hinna med allt ibland. Kul att du trivs på praktiken gumman :thumbup:

2011-03-19 @ 07:54:18
Anonym

Roligt att höra :-) Jag ska försöka att skriva lite mer. Puss puss

2011-03-19 @ 20:26:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0