Traskande mys

Hoppade ur sängen för att åka in till stan och träffa Christin ♥ Innan vi träffades hämtade jag ut tågbiljetten som jag ska ha på måndag när jag åker till Idre. Har jag nämnt att jag ska till Idre förresten?! Hm, inte en aning men så är det i alla fall. De andra åker på söndag men jag kan inte åka då eftersom jag har tenta på måndag morgon... Lite surt att åka tåg och buss i över åtta timmar bara för tentan.

Jaja, frukost intogs på Espresso House - mumma! En smarrig smörgås och en chailatte


Söta Muffin


Efter fikan/frukosten gick vi runt i lite affärer och letade även efter olika second hand affärer men hittade inte den jag sökte. När jag ringde mamma för att fråga var den låg berättade hon att den lagt ner :( Inte konstigt att vi inte hittade den! Den sålde gamla fina bestick och andra fina prylar.

Köpte en fin top/klänning och en bit tyg som jag ska sy en top av :)



Kommentarer
heidi

jaså åker du på måndag. Vad kul :-d

2011-03-06 @ 08:54:11
Kecka

Ja det ska bli jättekul men har totalt glömt bort att nämna det här i bloggen :rolleyes:

2011-03-06 @ 16:12:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0