Äntligen fredag!

Idag har jag verkligen utnyttjat att jag har tagit körkort. Först åt jag lunch med Johan. Vi visste inte riktigt vad vi skulle äta, Johan hade tänkt kinarestaurangen som ligger vid World Class men den såg verkligen B ut! Känndes även lite konstigt när de serverar friterade räkor med sötsur sås och ett annat alternativ var köttbullar med mos??? Vi gick mot bilen och fick syn på en libanesisk restaurang, så det fick det bli. Det var riktigt gott! Smaksatt bulgur, vanlig bulgur, grönsaker, kebabrullar som såg ut som bajskorvar (faktiskt!), tzatziki, någon stark röra med valnötter m.m. Jag förälskade mig i den smaksatta bulgurna, bajskorvarna, tzatziki och den starka röran. Så nu har jag gått runt hela dagen och luktat stunkit vitlök.

Efter lunchen åkte jag och släppte av Johan på jobbet och åkte sedan mot Tornby. Svängde förbi Toys`R´us för att köpa en present till Leo som fyller sju bast. Sedan for jag vidare mot Maxi. Gick runt och strosade säkert en timme :) Gött att inte ha en stressad, uttråkad karl med sig. Köpte ett par svinbilliga skor - nöjd!

Åkte sedan till Posten för att hämta ut ett paket.

Solade på balkongen en stund.

Åkte och hämtade Johan för att senare åka och träna lite styrka.

Åkte in till stan för att hämta ut biobiljetter. Vi ska se Fast & Furious 5. Johan var gullig och bokade två platser med de glassiga fotöljerna längst bak i salongen. Han vet att jag älskar att vila ögonen på Vin Diesel :love: så det var ju gulligt av honom att fixa så jag får se den filmen. Vi hade två biokuponger så jag skulle bara betala extraavgiten för lyxstolar och bokningsavgiften, men när jag hämtade ut biljetterna log bara killen i kassan åt mig och jag behövde inte betala någonting, ha! Självklart skröt jag över deetta för Johan och han sa att händan efter får jag alltid hämta ut biljetterna, fniss.

Nu har vi ätit tacos och jag sitter och jäser i soffan. Snart är det hockey!!!!


Göttar mig i solen


Fyndet som gjordes på Maxi


Kommentarer
Karro

Pffhu, onödigt att slösa tid i solen för dig blekfis :-P

2011-05-06 @ 22:55:56
Kecka

...... pfffff...... gnnniii... säger inget eftersom du fyller år :tired:

2011-05-06 @ 23:13:43
sundarii

Bra sagt Karro! ;-)



Haha, bajskorvar, måste sett gott ut. Haha. Kinarestaurangen där vid World Class är inget vidare - jag själv har käkat där tillsammans med Bengt och vi lämnade stället halvmätta och det kändes liksom inget "wow".

2011-05-06 @ 23:32:22
Kecka

Men va fan är det här?! Börjar ni alliera er nu :question:

2011-05-07 @ 11:14:25
sundarii

Hahahha, kanske det :rolleyes:

2011-05-09 @ 23:26:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0