Blommor, så härligt!

Igår tog jag bilen och åkte till mami och hälsade på. Hade lite mammalängtan så det var skönt :) Vi åt frukost sen skjutasde jag Issa till stationen och efter det åkte jag och mamma till Gällsta Lundby och köpte blommor. Jag är helnöjd över att få ha en dag med mamma alldeles själv, det är ju sällan det händer. Innan jag åkte hem hälsade jag på Ullis och vattkoppen Michelle. Hann med att bada Michelle, fika, prata och busa en massa. Känns som jag inte hinner träffa någon just nu :( Men snart är skolan slut för den här terminen så då ska jag ta ifatt allt jag missat med mina vänner och familjen!

Här kommer en massa bilder:

Mix njuter på balkongen

 

Det lilla trädgårdslandet med tomat, persilja, gräslök och basilika.

 

Plugg på den fina balkonen

 

Även framsidan fick sig ett lyft



Kommentarer
Karolina

Men ojojoj såfint det blev :-d Duktiga du!

2011-05-15 @ 17:46:43
Kecka

Ja, riktigt nöjd blev jag :rolleyes:

2011-05-15 @ 20:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0