Fri!!!

Eller, nja lite i alla fall. Jag gjorde terminens sista tenta idag :) Statistik är inte direkt mitt favvo ämne och det blir ännu värre när man känner att det inte känns så relevant att lära sig det annat än till examensarbetet. Men nu när vi har lärt oss det kommer Karros och mitt arbete bli super ;)

Steg upp halv sex i morse eftersom jag var tvungen att ta tåget för att hinna till tentan, gääääsp! Traskade förbi Karros krypin för att hämta upp henne så vi kunde göra sällskap och var stolt över mig själv som hittade hem till henne på egen hand utan att fuska med GPS:en som finns i mobilen.... Jaja, jag gick den vägen i torsdags men det var faktiskt åt andra hållet så det räknas inte riktigt!

Fina planteringar har de i Norrköping i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0