Helgen

Oj vad slarvig jag har varit med bloggen :blush: I lördags åkte vi som sagt till Helena och Fredrik och det var hur mysigt som helst. Grabbarna höll på att meka bil och Helena och jag tog igen allt som vi missat. Killarna hann inte färdigt med det som skulle fixas så det slutade med att vi stannade kvar. Johan följde med Fredrik ut på fest och jag och Helena hade en mysig hemmakväll. Jag skulle ju plugga lite men det blev bara lite plugg i bilen påvägen dit den dagen. Men på dagen efter var jag flitig och pluggade som en tok. När Johan och Fredrik var klara åkte vi till Norrpan där Johan släppte av mig. Jag skulle sova hos Karro. Det blev lite plugg inför tentan som var i måndags och lite tjejmys. Tentan kändes ganska okej så jag hoppas verkligen att jag klarar den!


Diesel hjälpte till lite


Kommentarer
sundarii

Armhävning ett två ett två. Inte fuska nu Johan! ;-)

2011-05-26 @ 12:02:54
Kecka

Hehhehe, jobba jobba joooobba!!!!

2011-05-26 @ 12:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0