Hemma igen

Nu är jag hemma igen men är så sjukt nöjd över Karros och mitt plugg! Vi har varit duktiga och pluggat riktigt ordentlig så nu är jag som kola i huvudet. Ligger i soffan och slöglor på matchen mellan Finland och Ryssland. Hoppas vi får möta Finnarna för att sloss om guldet.

Imorgon ska Johan jobba och jag ska fortsätta med plugget. Imorgon kväll blir det nog lugnt. Hade tänkt passa på att besöka Mia och hennes raringar men det gick tyvärr inte, annars hade ju det varit mys. Ja! Jag kanske ska passa på att åka och köpa blommor till balkongen. Ska ringa mamma och se om hon är ledig imorgon eftersom hon vill följa med. Tjohooo det är så härligt att ha körkort så man inte är så beroende av andra.

Ha en fin helg!


Kommentarer
Heidi

Ja vilken frihet det är att ha körkort gumman, hur klarade vi oss utan haha?? :-P Ha en trevlig helg vännen :-)

2011-05-14 @ 09:07:10
Kecka

Hehe, ja du gumman det kan man undra! Det är verkligen hur skönt som helst!!!

Tack! Hoppas du haft en fin helg med mamsen, såg att ni varit i Valla - mys :thumbup:

2011-05-15 @ 15:02:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0