Hönshjärna och rapport

Idag hade jag inget schemalagt men var tvungen att åka till skolan för att fixa med en kvalitativ rapport. Vi ville få färdigt den så all fokus kan läggas på den kommande terminstentan. Det var lite suckande och hängande läppar eftersom vi inte alls hade någon lust att skriva denna rapport och för att den känns helt meningslöst. Men är det bestämt att den måste göras så är det så! När vi väl kommit igång flöt det på bra. Lunch intogs i solen och sedan fortsatte skrivandet. Vid fyra kokade min hjärna och mina kära gruppmedlemmar sa att jag kunde ta campusbussen som gick tjugo över eftersom det bara var en snutt på diskussionen kvar - hurra!

När jag stod och väntade på bussen imorse fick jag syn på denna krake som inte riktigt hade tänkt till... En fiskmås som fått för sig att taket på en busshållsplats var ett perfekt ställa att bygga bo på och ruva sina ägg. Känns som det kan bli äggröra av alltihop ;) Om inte annars så finns nog risken att äggen börjar koka där på det varma taket.

Dåliga bilder men måste ju visa



Kommentarer
sundarii

Hahahaha, vilken kvalitet sen då :-P Ser snarare ut som en liten snögubbe :rolleyes:

2011-05-10 @ 21:01:48
Kecka

Ameh, var ju högsta zoom på mobilkameran juh :blush:

2011-05-10 @ 22:14:13
sundarii

Ja, jag förstod det. Mobilerna gör bilderna orättvisa :-s

2011-05-12 @ 16:13:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0