Kallt om tassarna

Nu har katterna blivit innekatter igen! De tycker verkligen inte om kyla och slask. Nu är de lite extra jobbiga också eftersom jag var borta hela helgen. De är som klister på mig! De senaste två nätterna har de velat ligga nära nära, gärna på... Kasper har väckt mig på nätterna och vill ha gos. Han står och trampar runt mitt huvud och rätt som det är slänger han sig ner och använder mitt ansikte som kudde! Mix ligger som en boll på andra sidan så nära och högt upp han kan komma in i min armhåla.

Sluta fota och släpp in mig istället!



Kommentarer
Karolina

Jag kan ta dom om du tycker dom är jobbiga!!!!!! :love: hehe

2011-05-04 @ 09:57:43
Kecka

Haha, tro jag de! ;-)

2011-05-04 @ 10:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0