Magsår och sol

Morgonen började med att jag försov mig vilket är väldigt ovanligt faktiskt. Hade tio minuter på mig innan bussen gick så jag for runt som en skållad råtta här hemma. Väl i Norrpan hade jag en föreläsning om ulcus - magsår. Intressant och lärorikt men föreläsaren verkade tro att vi skulle läsa på läkarnivå... Jag stängde av när det blev för mycket och är nöjd över det som togs in. Efter lunch var det lite information om termin 5, helt otroligt att jag snart är där, jippi! Sedan hade vi lite resurs där frågor om terminstentan kunde ventileras och få svar.

Tog ett träningspass innan jag for hem. Ska se om jag kan köra Zumba någon dag i veckan, verkar så roligt. På bussen hem från träningen satt det en trött tjej som hade gamancke, hon sov och nickade till med huvudet hela tiden. Perfekt att ha solbrillor på sig då så man kan glo och roas lite, hehe. Det hela slutade med att hon somnade till ordentligt så hon vippade åt sidan och slog i huvudet i pelaren som håller kortläsaren. Hon tittade upp helt vettskrämd och hennes solbrillor satt snett över hennes ansikte - hahahahahaa hade sååå svårt att hålla mig för skratt, stackarn.

Karro och jag mös lite i solen på lunchen


Kommentarer
Karolina

Glassigt! Armen ser inte så fet ut som den brukar dock - YAY :rolleyes:

2011-05-09 @ 22:46:22
sundarii

Din skadeglada skit ;-)

2011-05-09 @ 23:25:10
Kecka

Tokkarro!

Ja det vet du att jag är Sandra :-d

2011-05-10 @ 09:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0