Mera plugg!

Känner mig helt utslagen! Igår skulle jag ta mig en power nap när jag hade följt Karro till bussen och den råkade bli två timmar lång! Jag kan verkligen inte det här med power naps, varje gång vaknar jag efter typ 20 minuter och då ska man ju gå upp men det går bara inte.

Imorse åkte jag till Norrpan för att plugga med Karro. Det blev en effektiv dag och jag känner mig nöjd! Jag har även dammat av cykeln och tog den till bussen. När jag kom till universitetet efter att ha varit hos Karro cyklade jag till gymmet och sedan for jag hemåt. Väl hemma svirade jag ihop en snabb middag bestående av en pastasås med kassler, paprika, charlottenlök, vitlök, fänkål och matlagningsgrädda. Vart helt ok! Det blev lite över så det får bli matlåda till nästa vecka. Efter middagen duschade jag och smörjde sedan in min bleka kropp med BUS. Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska plugga lite till eller om jag ska slå på dumburken... Jag läser nog igenom det jag skrev idag sen får det faktiskt räcka! Det kommer ju bli plugg hela dagen imorgon, lördag och söndag sen är det tenta BURRRRRRR!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0