Pengar sprids för vinden!

Imorse väckte Johan mig och sa att om jag skulle ha bilen så fick jag skjutsa honom eftersom han inte hade lust att cykla när det blåste storm ute :) Så det var bara att hoppa upp och ruska av sig den önskade sovmorgonen. När jag hade släppt av honom åkte jag hem till mamma och åt frukost. Efter det tog vi en sväng till CityGross och sedan åkte vi till landet för att klippa gräs. Fy satan vad det växer fort! Efter att alla måsten var klara åkte vi in till stan, tjoho! Magarna kurrade så det blev en lunch med en chailatte på det. Det var hur mysigt som helst att få ha en hel dag med mamma ♥

Här kommer bilder på dagens inköp:


Fula men coola


Där sved det till ordentlitg i plånboken, men vem vill inte ha en Bondelid-jacka!? :love:


Tjoho! Nya löparskorna.


Kommentarer
sundarii

Haha, jag har nästan likadana skor! Fast i lila :-P

2011-05-26 @ 12:03:45
Kecka

Nice :thumbup:

2011-05-26 @ 12:57:44
Heidi

Jackan var jättefin :-) vill med ha.

Puss

2011-05-26 @ 14:20:06
Kecka

Tack. Ja, jag älskar den. Det var kärlek vid första ögonblicket ;-)

Puss puss

2011-05-26 @ 14:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0