Sol gånger tusen - minst!

Vilken underbar dag vi haft! När vi hade ätit frukost for vi ut till stugan för att fixa lite. Plåten på nocken på ladan har blåst ner så den behövdes sättas på plats och gräset har vuxit så det knakar. Jobbfördelningen blev som sådan att jag fick klippa gräset och Johan fick fixa plåten med hjälp av Frans.
Nu är jag verkligen trött! Det tar på krafterna att vara ute i solen en hel dag. Dagens arbete avslutades med grillad korv innan vi for hemåt igen.


Tomtar på loftet?


Innan klippning


Och efter. Väldans fint måste jag säga ;)

Jahopp.... Som ni vet har jag världens sämsta pigment, jag är typ genomskinlig på vintern. De som tycker att jag ska sluta med brun utan sol och satsa på en riktig bränna bör nog tänka om. Jag förberedde mig med solfaktor 50!!! imorse på bröstet och lite på axlar och armar. Detta är resultatet...

Typ krokodilhud, någon som vill byta?



Kommentarer
sundarii - den brune

Men shit. Men tänk positivt - det hade blivit värre om du INTE hade smörjt in dig ;)

2011-05-09 @ 20:38:09
kecka

Haha, ja alltid något!

2011-05-10 @ 09:30:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0