Sol och bläck

Dagen har tillbringats på balkongen med all text som skall in i skallen. Det är ju varit hur härligt väder som helst idag, går definitivt inte att klaga på. Känner även att lite mer av all fakta har byggt ett litet bo i mitt huvud. Hoppas det blir större under natten när det får vila lite. Sen lördag och söndag ska det sista in så till och med en Domherre skulle vilja bo i det fina nästet! Känner mig nöjd med mig själv vad det gäller pluggandet idag. Skall läsa en snutt till sen lägger jag ner.

Imorgon ska vi åka en sväng till Helena och Fredrik, tjohooo! Saknar min lilla Nena-Pena-Pilla mellan Bena, tihi! Påvägen upp skall jag göra mitt yttersta för att plugga lite, sen lär det nog tyvärr även ägnas lite tid åt plugg när vi är där eftersom vi kommer åka hem sent på dagen.

Kom på en fiffig uppfinning idag för att slippa bli bränd på bröstet.
Ja, jag är knäpp men ni älskar mig ändå ;)


Kommentarer
sundarii

Knäpp var ordet ;-)

Vilken sexig mage du har sen då! Du kan få min, hängbuk och för jävlig.

2011-05-21 @ 12:58:45
heidi

Snigggg :love:

2011-05-22 @ 13:34:45
Anonym

Hehe, tokisar men tack :-)

2011-05-25 @ 23:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0