Sömn, bokstäver, fix

Vaknade vid sju imorse och var superkissnödig! Gutt att veta att det bara var att somna om sen eftersom jag inte hade någon tid att passa idag. Somnade om och vaknade knappt när Johan pussade mig hej då. Slog upp mina blå runt tio och skulle bara dra mig lite.... Nästa gång jag vaknade var klockan 12!!! Jisses säger jag bara. Fast jag måste erkänna att det var väldigt skönt även om man skäms lite ;) Mix var i alla fall nöjd, han låg och snarkade bredvid mig och var helnöjd med livet.

Släpade mig upp och gjorde "frukost". Det fick bli en smörgås av mitt hembakade bröd, ett ägg och ett glas juice. Måste föresten lägga ut receptet på brödet sen - hur gott som helst! Det var Nena som hade med sig lite av det för ett tag sen för att bjuda mig på. Och tur var väl det för jag fullkomligt älskar det.

Efter frukosten slog jag mig ner framför datorn för att skriva klart min rapport om pedagogik. Fastnade såklart på Facebook och en massa andra sidor, så det tog ett bra tag innan jag började. Men nu är jag äntligen klar med den, så skönt.

Fixade mat till Johan kom hem, det blev kycklingfilé, pressad potatis, kantarellsås, gelé och självklart en sallad till. Efter middagen åkte Johan till garaget. Han bor typ där nu, så mycket att göra. Själv pratade jag en stund med söta Heidi, vi bestämde att det är på tiden att vi ses nu! Efter det hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag i soffan och luktar brun utan sol... fan om man bara kunde ha lite bättre pigment!


Kommentarer
Heidi

Den sovmorgonen var du värd :-)

2011-05-06 @ 10:40:11
Kecka

Tack hjärtat! :-d

2011-05-06 @ 20:00:35
Karro

Jag vill med ha receptet! :love:

2011-05-06 @ 22:54:49
Kecka

Då ska jag lägga upp det.... imorgon! :-)

2011-05-06 @ 23:15:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0