Lördagen

Igår tog jag mig en rejäl sovmorgon bara för att jag behövde det och kände att jag faktiskt förtjänade det. Efter en väldigt sen frukost snörande jag på mig löparskorna och begav mig till spåret. Bättrade på min förra tid med några minuter men det kändes som jag skulle stupa när som helst. Med blodsmak i munnen och vimsigt huvud sprang/gick jag vidare medan tankarna på en blivande bättre kondition och en snyggare kropp cirkulerade i huvudet ;)

Sedan fick det bli en tur till affären för att komplettera kvällens middag och även köpa lite foder till en hungrig Johan som var i garaget.

Dagen avslutades med tapas och en film.



Kommentarer
sundarii

Då får du en fråga av mig: HUR FAN KAN DU FÅ EN SNYGGARE KROPP NÄR DU REDAN HAR EN?! :bigeyes:

2011-11-22 @ 17:05:31
Kecka

Guldstjärna till dig Sandra!!! :thumbup: Du gjorde min dag!

2011-11-23 @ 10:43:50
sundarii

:-d



Jag fick en guldstjääärna! Jag fick en guldstjäääärna!

2011-11-23 @ 13:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0