Måndaaaag!

Startade dagen med en arbetsintervju som gick kanon! Det är avdelningen som jag jobbade på i somras och chefen sa att kollegorna talat gott om mig och att de gärna vill att jag jobbar hos dem i sommar. Vad glad man blir när man får höra sånt :) Var på en annan intervju i fredags och det är på en mottagning. Jag ska få svar från dem i veckan. Jag känner mig så kluven om jag måste välja. Avdelningsjobbet är sämre arbetstider men jag kommer lära mig massor och jag känner personalen, mottagningsjobbet känns spännande och jag kommer ha mina egna patienter och det är jättebra arbetstider men mindre utmanande...
Kan inte riktigt förstå att jag kommer vara färdig sjuksköterska i juni!!! Fy f*n vad läskigt :S Man är så rädd över att göra fel.

Rensade hjärnan med ett gympass och nu är jag på väg till skolan för ett åhörarseminarie.

Hoppas du får en bra dag!



Kommentarer
sundarii

Jag är SÅ stolt över dig! :-d

2011-11-29 @ 19:56:45
Kecka

:blush:

2011-11-29 @ 20:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0