Mys

Igår hämtade jag Michelle på dagis sen åkte vi och handlade lite fika innan vi åkte hem till Ullis. Eftersom jag inte hade hennes stol fick hon provåka på den inbyggda bilkudden som finna i bilden och det tyckte hon var spännande. Det var bara en tur genom samhället så jag tyckte inte att det gjorde något. Vi var visst lite långsamma för Ullis hade hunnit hem när vi klev innanför dörren. Det blev mycket mys och prat och det behövdes verkligen! Det är så sällan som vi lyckas pricka in så vi kan ses. Guuu vad jag längtar till skolan är klar så jag kan börja ha tid med vänner och familj igen. Hehe, fast då kommer jag väl skylla på att jag är så trött istället ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0